Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
میگو پرورشی بوشهر در بازار خرید و فروش میگو - شایلی فیش

میگو پرورشی بوشهر در بازار خرید و فروش میگو

میگو پرورشی بوشهر در بازار خرید و فروش

میگو پرورشی بوشهر در بازار خرید و فروش آن نقش کلیدی در بازار ایران بازی می نماید و روزانه چندین تن میگو به صورت عمده و خرده فروشی به سراسر ایران ارسال می شود. خوشبختانه امروزه قیمت میگو به صورت آنلاین توسط مشتری درخواست می شود و براساس مقدار و سایز و بدون مراجعه حضوری، با بهترین شرایط بار ارسال می گردد.

مرارع پرورش میگو در بوشهر به طور میانگین بیش از ۲۰ هزار تن در سال تولید دارند که بخش از آن به کشورهای چین روسیه و حاشیه خلیج فارس صادرات می شود. نکته قابل توجه این است که استاندارد کیفیت تولید میگو بوشهر به قدری بالا است که در حال حاضر متقاضی خرید میگو از کشورهای اروپایی و آسیایی بسیار افزایش یافته است.

میگو پرورشی

آیا میگوهای پرورشی خرید شود؟

میگو پرورشی

آیا میگو پرورشی خرید شود؟ آیا میگو پذ.ذشی بهتر است یا میگو وحشی و دریایی؟ قیمت میگو پرورشی  ارزان تر است با دریایی؟

تمامی سوالات بالا معمولاً در بین مصرف کنندگان میگو وجود دارد و حساسیتی که درخرید میگو در آنها است کاملاً ستودنی و باید به آن پاسخ داده شود.

میگو پرورشی جنوب ایران که در واقع مزاررع پرورش آن اغلب در بوشهر، بندرعباس، آبادان، چابهار و چندین بندر دیگر است به صورت مستقیم با آب دریا در تماس هستند و رشد می نمایند. خواص میگو پرورشی با میگو دریایی تفاونی ندارد. تنها نکته قابل توجه استفاده از آنتی بیوتیک است که برای جلوگیری از بیماری به میگو پرورشی می دهند که برای بدن انسان تاکنون ضرر خاصی گزارش نشده است، که خوشبختانه اداره شیلات کشور بر روی تمامی پروش دهندگان نظارت دارد. دلیلی که میگوهای ایران کیفیت بالایی دارند و ادعای شرکت شایلی فیش بر بی نقص بودن آنها دارد این است که مجوزات لازم از سازمان بهداشت سایر کشورها را برای میگو پرورشی اخذ شده است و در حال حاضر میگو پرورشی به صورت عمده در حال صادرات است.

علائم و نکات خرید و فروش میگوها

میگو پرورشی

در هنگام خرید میگو نباید فقط فاکتور قیمت میگو و سایز آن را در نظر گرفت و می بایست به سایر پارامترها که نشان دهنده سلامت آن است دقت نمود.

بسیار مهم است که میگوی با کیفیت و تازه را انتخاب کنید که آسیب دیده، عفونی یا آلوده نباشد.

هنگام خرید میگوی خام، از سفت بودن آنها اطمینان حاصل نمایید. پوسته ها براساس نوع میگو که میتواند نوع هندی، ببری، وانامی یا انواع دیگر آن باشد می بایست  شفاف و به رنگ سبز مایل به خاکستری، مایل به قهوه ای یا صورتی روشن باشند. لبه های سیاه یا لکه های سیاه روی پوسته ممکن است نشان دهنده افت کیفیت باشد. در مجموع پوست و فلس آن شفاف باشد.

علاوه بر این، میگوی خام و پخته شده باید بوی ملایم، «شبیه اقیانوس» یا شور داشته باشد. میگوهایی با بوی شدید «ماهی» یا آمونیاک مانند احتمالاً فاسد شده و مصرف آن حظرناک است.

اطمینان حاصل نمایید که میگوی پخته شده شما دارای گوشت سفت و سفید با رنگ قرمز یا صورتی کمرنگ باشد. البته به گونه میگو بستگی دارد ولی میگوهای دریایی یا پرورشی در بازار ایران نکات گفته شده برای همه آنها صادق است.

در آخر، خرید میگو از پرورش دهنده و یا یک تامین کننده آگاه و معتبر که بتواند به سوالات شما به درستی پاسخ دهد بسیار مهم است. فروشندگانی که قیمت امروز میگو بازار را به راحتی به قیمت های پایین می فروشند قطعاً جای شک و تأمل دارند. شرکت شایلی در بسیاری از خریدهای عمده میگو عمده از سایر عوامل فروش این اتفاق ناگوار و اشتباه را دیده است و متأسفانه این محصول ناقص و خظرناک در بازارهای خرده فروشی توزیع می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما