Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
میگو بوشهر تازه در مرکز اصلی خرید و فروش و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت - شایلی فیش

میگو بوشهر تازه در مرکز اصلی خرید و فروش و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت

میگو بوشهر تازه و دست اول بدون واسطه

میگو بوشهر تازه و دست اول بدون واسطه و فروش خرده و عمده در بندر بوشهر در فصول صید میگو در حال انجام است. میگوی بوشهر یکی از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین نوع میگو است که گونه میگو ببری آن دارای بازار بسیار با ارزشی گشته است.

میگوی در هنگام صید توسط دلالان و واسطه گران و سودجوبان خریداری می شود و معمولاً با نگهداری آن و یا صادرات آن بازار را تحت کنترل خود در می آورند و میگو عرضه شده دارای قیمت واقعی نیست و همواره خریدارن و مشتریان نسبت به تغییر قیمت امروز میگو از رور گذشته آن شکایت دارند. لذا میگوی بوشهر را باید از شهر بوشهر و یا نمایندگی های واقعی تهیه نمود.

میگو بوشهر

میگوی صورتی بوشهر پرطرفدار و خوش طعم

میگوی صورتی بوشهر پرطرفدار  و خوش طعم است و یکی از انواع میگو است که بازار خرید و فروش آن بسیار داغ است و بخشی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود. میگوها یکی از محصولات کشورمان است که قیمت آن بستگی به نرخ ارز دارد

میگو صورتی به دلیل شیرین بودن و بسیار لطیف بودن شهرت دارد در سواحل خلیج فارس و شهر بوشهر و یندرعباس صید می شود. رنگ صورتی میگو در آبهای گرم اغلب صورتی براق و صورتی روشن است و هنگامی که آب سردتر میشود، میگوی صورتی اغلب دارای رنگ زرد مایل به قهوه ای است. در هنگام تهیه و خرید میگو بوشهر نباید همیشه به دنبال رنگ صورتی برای خرید میگوی صورتی باشیم بلکه طیفی از آن از رنگ سفید تا خاکستری در میگو دیده میشود. رنگ دم میگو صورتی، آبی تیره است.

میگو صورتی

قیمت خرید میگو برابر قیمت سلامتی بدن

قیمت خرید میگو برابر قیمت سلامتی بدن است شاید این جمله تا حدودی غیر قابل باور و اغراق بنظر بیاید ولی تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که واقعیت همانی است که مصرف میگو واقعاً در بدن انسان معجزه میکند و به همین دلیل است که مصرف میگو در آمریکا به ۲ کیگوگرم برای هر فرد رسیده است. در زیز برخی از اثرات مثبت مصرف میگو جهت آشنایی بیان می شود:

  • سلامت بینایی
  • استحکام استخوان
  • تقویت کننده روان و  سلامت مغز
  • سرطان را کاهش می دهد
  • محافظت از پوست
  • بالا برن ایمنی در برابر بیماری های قلبی
  • سلامت زنان
  • کاهش وزن و حفظ وزن

میگو بوشهر یکی از بهترین انواع آن است که درمقالات علمی مختلف اثرات آن اثبات شده است و میتوان نتایج آن را به راحتی در اینترنت بدست آورد.  فقط همانطور که قبلا نیز ذکر شد میگو بوشهر باید از فروشنده معتبر و تازه تهیه گردد.

میگو صورتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما