Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
میگو ارزان در مرکز خرید و فروش و صادرات میگو بوشهر بندرعباس جاسک آبادان - شایلی فیش

میگو ارزان در مرکز خرید و فروش و صادرات میگو بوشهر بندرعباس جاسک آبادان

فروش میگو ارزان منجمد پاک شده

میگو ارزان قیمت در بنادر بوشهر و بندرعباس پس از صید در مرکز اصلی شرکت ما اقدام به پاک شدن و سر و دم آن جدا می گردد و میگوها براساس سایز در بسته بندی های هواگیری شده قرار داده می شوند و به صورت مستقیم به بازار عرضه میگو ارسال می شوند. میگو ها تازه به صورت محصولاتی مانند میگو پاک شده-میگو منجمد-شمش میگو-میگو ریز و سایر موارد تهیه می گردند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همواره شما عزیزان دغدغه خرید میگو منجمد یا تازه را دارید در اینجا می گوییم در هر حالت آن ازرش غذایی میگو تفاوتی نمی نماید. میگوی تازه بسیار فاسد شدنی است، و زمان زیادی جهت نگهداری آن نیست بنابراین مطمئن شوید که سر و لبه های پوسته ها با گذشت زمان میگو شروع به سیاه نموده است از خریدآن امتناع کنید، بنابراین بررسی نمایید بدن میگو شفاف و مرطوب باشد و لبه ها یا لکه های سیاهی نباشد. در شرکت های معتبر پس از صید میگو به صورت منجمد در آورده می شود لذا تا زمانی که از حالت انجماد در آورده نشود ارزش غذایی و تازگی را دارد. میگو منجد سایز بندی شده یکی از مواردی است که در هنگام خرید میگو نسبت به میگو تازه مهم می باشد زیرا میگو تازه در اکثر موارد چند سایز در کنار یکدیگر بفروش می رسد. میگو منجد بوشهر آبادن و بندرعباس از بهرین های میگو در جنوب هستند.

میگو ارزان

 

قیمت میگو پرورشی

میگو ارزان

میگو پرورشی ارزان در شرکت شایلی فیش از مراکز پروش میگو در آبادان و بوشهر با بهترن کیفیت صید و در بازار میگو با قیمت دست اول عرضه می شود. میگو های پرورشی از بهترین نژاد میگو انتخاب می شوند که دلیل اصلی اینکه بخشی از محصولات میگو صادر می شود کیفیت بالای این میگوها است.

میگو پرورشی با میگو وحشی یا همان میگو دریایی چه تفاوتی دارند؟ این سوالی است که همواره دوستدارن میگو به دنبال آن هستند. میگو پرورشی با میگو دریایی به لحاظ ارزش غذایی و مواد معدنی و مغذی در ایران هیچ تفاوتی ندارد زیرا در واقع میگو پرورشی در آبی زندگی و بزرگ می شود که میگو دریایی زندگی می کند و همچنین میگو پرورشی تحت نظارت واحدهای بهداشتی به لحاظ کنترل بیماری و سلامت آنها می باشد. این هشدار وجود دارد برخی از سودجویان اقدام به استفاده از مواد غیرمجاز و شیمیایی جهت رشد میگو می نمایند که باید در هنگام خرید میگو آن را دقت نمود که خوشبختانه بندرت این موضوع وجود دارد زیرا  ادارات و واحدهای بهداشتی دائماً بر رشد میگوها نظارت دارند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما