Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
ماهی سی باس خلیج فارس آینده معاملات ماهی ایران - شایلی فیش

ماهی سی باس خلیج فارس آینده معاملات ماهی ایران

ماهی سی باس خلیج فارس آینده معاملات ماهی ایران

ماهی سی باس خلیج فارس آینده معاملات ماهی ایران خواهد شد. شاید باور این موضوع سخت به نظر برسد ولی شرکت شایلی فیش که تولید کننده ای ماهی می باشد و براساس عرضه و تقاضا و بازار خرید و فروش ماهی سیباس این موضوع را دور از ذهن نمی بیند.

ماهی سیباس آسیایی که در برخی کشورها با نام باراموندی شناخته می شود و در کشور ما سی بس یا سی باس نام گذاری شده است و پرورشگاه آن در خلیج فارس و برخی نقاط آبادان می باشد.

این ماهی می تواند در آب شیرین یا آب شور زندگی کند، بزرگ شود و بالغ گردد. به همین دلیل گونه کاندید برای کشت هم در آب های دریایی و هم در آب شیرین تبدیل شده است.

تولید پرتراکم ماهی سی بس از طریق کشت در قفس و آبهای آزاد به دلیل طعم مرغوب، گوشت سفید و ارزش بالای بازار صادراتی، هم اکنون در کشور ما در حال توسعه و انجام است.

ماهی سی باس خلیج فارس

چرا سی بس بازار خرید فروش بالایی دارد

چرا سی بس بازار خرید فروش بالایی دارد و اکثر رستورانها در دنیا ماهی سی بس را جایگزین سایر ماهی ها نموده است. براساس آمار مصرفی که کشور آمریکا ارایه شده است در حال حاضر این ماهی در رتبه 3 ماهی پرصرف آن کشور قرار گرفته است.

هم اکون سی باس خلیج فارس از کشورهای اطراف ایران تا هند و استرالیا دارای طرفداران زیادی است و سفارش خرید آن براساس سفارش گذاری قبلی صورت می گیرد در برخی از مشتریان مزارع ماهی را پیش خرید می نمایند.

در اینجا برخی خواص این ماهی که باعث متمایز گشتن آن شده اشاره می شود. مصرف ماهی سی بس به کاهش خطر ابتلا به اختلالات قلبی و عروقی کمک می نماید. ماهی به دلیل مقادیر فراوان اسیدهای چرب ضروری امگا 3، بهبود کارکرد قلب، عروق و رگ‌ها و بقیه اجزا اثر بخشی دارد. مضافاً به کاهش فشار خون کمک می کند.  خوردن ماهی باس می تواند باعث کاهش 50 درصدی خطرات و بیماریهای چشمی شود. روغن ماهی سی باس باعث کاهش تجمع چربی در بدن می گردد و باعث ایجاد بستری در جهت کاهش وزن است. بقیه فواید سلامتی و مثبت و قابل عرضه شامل بهبود سلامت و کارکرد مغز، مقابله با علائم التهاب، کمک به کاهش علائم پیری، ایجاد شادابی و روحیه جوان بخشی که می توان آن را به  عنوان یک ضد افسردگی طبیعی نام گذاری کرد.

ماهی سی باس خلیج فارس

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما