Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
ماهی حلوا سفید و حلوا سیاه-زبیدی-خرید- قیمت گذاری - عمده فروشی- در مرکز عرضه ماهی حلوا - شایلی فیش

ماهی حلوا سفید و حلوا سیاه-زبیدی-خرید- قیمت گذاری – عمده فروشی- در مرکز عرضه ماهی حلوا

ماهی حلوا سیاه تازه جنوب

ماهی حلوا تازه جنوب با کیفیت عالی در سایز درشت و کوجک با قیمت مناسب در مرکز پخش آن قابل تهیه است. این ماهی از محبوب ترین ماهی های جنوب ایران هستند و معمولاً بالاترین قیمت را در بازار دارند، محبوبیت آنها به دلیل سفید و یک دست بودن کوشت ماهی و همچنین لطافت گوشت و طعم آن است.

ماهی حلوا سیاه یا همان سیلور یکی از گروه های اصلی ماهی های سبد عذایی در دنیا است. این ماهی دریایی که فقط از یک استخوان اصلی تشکیل شده است و فقط با برداشتن محتویات شکم ماهی گوشت خالص آن بدست می آید. به دلیل طعم و مزه متمایزش یکی از بهترین ماهی ها به حساب می آید.

ماهیهای حلوا دارای خواص و منابع مهمی از ویتامین ها است. منبع عالی از کلسیم، ویتامین های A و D و ویتامین های گروه B، از جمله ویتامین B12، حیاتی برای سیستم عصبی است. همچنین ید دارد که برای غده تیروئید حیاتی است. حلوا بسیار مفید برای مغزلست. این ماهی برای سیستم بینایی و سلامت مو و پوست بسیار تأثیر گذار است.

ماهی حلوا

 

خرید عمده ماهی حلوا بوشهر

شهر بوشهر یکی از مراکز صید ماهی حلوا سیاه است و در بازارهای اصلی این ماهی در فصل صید قابل تهیه است. البته بازار خرید و قیمت گذاری و عمده فروشی حلوا سیاه و سفید در شهرهای بندرعباس، آبادان، چابهار، قشم، جاسک و بندر لنگه همچنین می باشد.

ماهی حلوا سفید و حلوا سیاه از ماهی های بسیار ارزشمند و خوش طعم هستند و بدلیل حساسیت بالا و لزوم کنترل حمعیت این ماهی در فصول مختلف صید این ماهی ممنوع می شود و لذا بهترین زمان برای خرید این ماهی از بنادر حنوب فقط و فقط می بایست با شرکت های صیادی که دارای مجوز معتبر هستند در ارتباط بود و این ماهی را تهیه نمود.

ماهی حلوا

قیمت ماهی زبیدی

ماهی حلوا

ماهی زبیدی که در واقع همان ماهی حلوا است که در زبان عربی با این نام خوانده می شود. ماهی زبیدی در کشورهای کویت و عراق و چند کشور دیکر بسیار طرفدار دارد و گاهی اوقات ماهی زبیدی را با طلا مقایسه می نمایند. معمولا ماهی زبیدی صید شده در آبادان یا قشم به کویت صادر می شود. ماهی زبیدی با وزن های ۲۰۰ ۳۰۰ ۵۰۰ تا ۱ کیلو قابل تهیه است.

ماهی زبیدی یا همان ماهی حلوا بدلیل گوشت لطیف و طعم بسیار متفاوت و لذیذش بسیار محبوب است و در شکل های مختلف طبخ می شود. این ماهی در ایران و در شهرهای تهران شیراز اهواز مشهد نیز در رستوران ها استفاده می شود. در بازار تهران این ماهی نیز به صورت عمده و تک فروشی قابل خرید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما