Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
ماهی سی باس قیمت مناسب از مرکز حوضچه های ماهی جنوب - شایلی فیش

ماهی سی باس قیمت مناسب از مرکز حوضچه های ماهی جنوب

ماهی سی باس قیمت مناسب

ماهی سی باس قیمت مناسب در شرکت شایلی مرکز تولید و پخش ماهی در بهترین کیفیت در حال ارایه می باشد. ماهیها با بهترین شکل بسته بندی و چیدمان می شوند و از سواحل بوشهر تا سراسر ایران ارسال می گردند.

ماهی سی باس بسته بندی شده که در آن ماهی ها با وزن های متفاوت دست چین شده است. وزن ماهی های سی باس 400 600 800 1000 1500 2000 گرم  تشکیل می شود که با توجه به نیاز مشتری ماهی برای مشتری ارسال می شود. افتخار شرکت شایلی فیش در این است که ماهی ها تحت کنترل بهترین متخصصان آبزی پروری تولید شده است.

براساس درخواست مشتری ماهی سی باس قابل فیله کردن می باشد و محتویات شکم ماهی خالی و سر ماهی نیز جدا می گردد. معمولاً مشتری های اصلی این مدل از ماهی سی باس رستوران ها هستند.

ماهی سی باس قیمت

مرکز رشد و فروش بچه ماهی سی باس

مرکز رشد و فروش بچه ماهی سی باس در شرکت شایلی فیش که محل آن در ایران می باشد که با توجه به سفارش گذاری مشتریان بچه ماهی را پرورش می دهد.

شرگت شایلی فیش براساس نیاز حوضچه های پرورش ماهی خود طی ده سال گذشته اقدام به پایه گذاری بستری جهت تولید بچه ماهی نمود و براین اساس ماهی مولد بدین منظور آماده کرد. در حال حاضر تولید انبوه بچه ماهی براساس سفارش گذاری قبلی مشتریان انچام می گیرد. حوضچه دارانی که بدنبال تولید ماهی سی باس قیمت مناسب هستند و قبلاً با قیمت بالا بچه ماهی را از کشورهای دیگر وارد می نمودند در حال حاضر می توانند بچه ماهی داخلی که کیفیت آن به مراتب از نمونه خارجی بالاتر است، خرید نمایند.

ماهی سی باس قیمت

ماهی سی باس یا بارموندی چیست؟

 

ماهی سی باس قیمت

ماهی سی باس گونه ای از ماهی است که در آب های شیرین و شور می تواند زندگی کند. این ماهی در سواحل استرالیا، شرق آسیا، فیلیپبن و هند یافت می شود.

ماهی سی باس که سی بس و همچنین بارموندی نامیده می شود. این امکان وجود دارد که  به راحتی آنها را بدلیل اندازه بزرگ، چشم براق و پیشانی مقعرشان تشخیص دهید. رنگ ماهی ها با توجه به محل زندگی متفاوت است. ماهی های تیره تر (قهوه ای و سبز کثیف) معمولا در رودخانه ها و آب شیرین زندگی می کنند، در حالی که نمونه های نقره ای روشن تر در آب شور بیشتر دیده می شوند. در ایران و در سواحل خلیج فارس بیستر گونه نقره ای رنگ پروش داده می شود.

ماهی سی باس تا طول بک متر و وزنی حدود 20 کیلوگزم رشد می نماید. گوشت سفید و بسیار خوشمزه آن باعث شده است که ماهی بسیار پرطرفداری در جهان تبدیل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما