Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید ماهی سی باس بوشهر در تهران در مرکز پخش ماهی تازه جنوب - شایلی فیش

خرید ماهی سی باس بوشهر در تهران در مرکز پخش ماهی تازه جنوب

قیمت خرید ماهی سی باس بوشهر در تهران در مرکز پخش ماهی تازه جنوب

قیمت خرید ماهی سی باس بوشهر در تهران در مرکز پخش ماهی تازه جنوب توسط نمایندگی و عوامل فروش معتبر که واسط بین تولید کننده و مشتری هستند، و همواره ماهی سی باس نازه و با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند می بایست ماهی سی باس تهیه شود.

ماهی سی باس تازه پس از صید از محل نگهداری با توجه به نوع سفارش که شامل مصارف خانگی و یا مصارف رستورانی است دسته بندی می گردد، که معولا سایزهای ۴۰۰-۶۰۰ یا ۸۰۰-۱۰۰۰ مصرف رستورانی و سایزهای بالای یک تا دو کیلویی برای مصارف عموم و صادرات متقاضی و ثبت سفارش می شود. و با توجه به درخواست های بالای ماهی سی باس و محل پروش آن در جنوب و حضور مشتری در شهرهایی مانند تهران اصفهان مشهد اهواز و تبریز کرمانشاه و سایر شهرهای ایران، به منظور سهولت و آسایش مشتری ثبت سفارش به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می گردد.

خرید ماهی سی باس

چرا ماهی سیباس بازار خرید و فروش ماهی ایران را خواهد گرفت؟

خرید ماهی سی باس

چرا ماهی سی باس بازار خرید و فروش ماهی ایران را خواهی گرفت؟ شاید بهتر است جواب این سوال را با اشتراک تجربه ای که شرکت شایلی فیش در این زمینه یدست آورده است توضیح داده شود. ماهی سی باس یا همان بارموندی که آسیا، آمریکا، استرالیا و اروپا کاملاً شناخته شده است و در رده بندی ۱۰ ماهی برتر همواره قرار دارد در خصوص خواص آن نیز در معتبرترین آکادمی ها و همچنین مراجع بین الملی در ارتباط با مصرف آن مقالات بسیاری نوشته شده است و همجنین طعم فوق العاده آن باعث جذابیت ماهی سی باس گشته است. اکثر مشتری های ماهی سی باس ایران از کشورهای دیگر است به طوری از لحظه ای که بچه ماهی سی باس در حوضچه ها انداخته می شود پیش فروش می گردد.

امروزه بازار داخلی به ارزش ماهی سی باس پی برده است و همواره نسبت به سفارش
آن استعلام می شود و همیشه ارزانتر بودن قیمت خرید ماهی سی باس، آن را  قابل رقابت با سایر ماهی های دریایی کرده است.

ماهی سی باس پرورشی جنوب

خرید ماهی سی باس

ماهی سی باس پروشی جنوب که در شهرهای آبادان، خرمشهر، بوشهر، قشم، هرمزگان و جندین شهر ساحلی حنوب تولید می شود و از تولید بچه ماهی سی باس تا تبدیل به ماهی بالغ و قابل پخش به صورت عمده در بازار، کاملا بدست کارشناسان و پروش دهندگان ایرانی انجام می شود. به همین دلیل است که قیمت خرید ماهی سی یاس بدلیل بومی بودن کمتر تحت تأثیر عومل خارجی مانند ارز، تحریم و یا محدودیت صید در فصول صید قرار می گیرد.

ما

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما