Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تجارت ماهی سی باس اصلی در جنوب کشور - شایلی فیش

تجارت ماهی سی باس اصلی در جنوب کشور

تجارت ماهی سی باس اصلی در جنوب کشور

تجارت ماهی سی باس اصلی در جنوب کشور و خرید و فروش ماهی سی باس در شرکت شایلی فیش در تمای روزها و به صورت آنلاین و حضوری در حجم بالا و عمده در حال انجام می باشد.

هدف شرکت شایلی فیش ایجاد محیطی تجاری و رقابتی و ایحاد خاطره ای به یادماندی در  مشتریان با محصولات سالم، باکیفیت، خوشمزه و طبیعی است. هدف ما ارائه بهترین محصولات برای مشتریان است. برای این منظور از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می کنیم و ماهی سی باس را با تازه ترین شکل همانن لحظه صید در سراسر ایران عرضه می نماییم. بخشی از ماهی سی باس تولیدی به کشورهای دیگر از جمله کویت امارات ترکیه استرالیا آلمان صادر می شود.

ماهی سی بس اصلی

خرید ماهی سی باس آنلاین

امروزه ماهی سی باس اصلی در محل پرورش آن که در شهرهای آبادان بوشهر تولید و در همانجا خرید و فروش می شود و براساس نیاز مشتری به صورت سی باس فیله یا سالم و منجمد عرضه می گردد.

خرید ماهی سی باس آنلاین یکی از بهترین راهها در جذب رضایت مشتری می باشد زیرا سرعت بالا در ثبت سفارش ماهی سی باس اصلی نقطه قوت این روش است. ماهی سی باس از اوزان 400 گرم تا حدود 4 کیلوگرم در بازار مشتری دارد و روش های خرید غیر حضوری باعث حذف هزینه های اضافی از قبیل حضور مشتری در محل تولید شده است.

ماهی سی باس با اوزان 300 یا 400 گرمی تا حدود 1000گرمی دارای درخواست زیادی توسط رستوران ها که به دنبال ماهی خوشمزه ای که در حال حاضر در رستورانهای بین المللی سرو می شود.

ماهی سی باس اصلی

آیا ضایعات قفس ماهی به طبیعت آسیب می زند؟

ماهی سی باس اصلی

ضایعات مزارع پرورش ماهی را نباید با ضایعات انسانی و ضایعات تاسیسات صنعتی اشتباه گرفته می شود. زباله های انسانی و صنعتی ممکن است شامل مواد سمی، مواد شیمیایی مختلف و فلزات سبک و سنگین باشد. زباله مزارع پرورش ماهی سی باس اصلی،  در طبیعت قابل بازگشت و به همین ترتیب مدفوع است. مدفوع ماهی ها به طور طبیعی در دریا مخلوط می شوند. در این مرحله، توزیع در اطراف مزارع و آستانه تحمل مهم است. قابلیت هضم پودر ماهی مهم است. با افزایش قابلیت هضم وعده های غذایی، تحمل طبیعت به مدفوع افزایش می یابد. این نیز با افزایش سودآوری تسهیلات مرتبط است. با افزایش قابلیت هضم کنجاله، سود ماهی ها از کنجاله افزایش می یابد و هزینه های عملیاتی به طور یکنواخت کاهش می یابد. پودر ماهی که امروزه در مزارع استفاده می شود، قابلیت هضم بالایی دارد و مطالعاتی برای افزایش این قابلیت هضم انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما