Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت امروز ماهی سی بس - خرید و فروش - در مرکز پروش و پخش آن واقع در جنوب - شایلی فیش

قیمت امروز ماهی سی بس – خرید و فروش – در مرکز پروش و پخش آن واقع در جنوب

قیمت امروز ماهی سی بس

قیمت امروز ماهی سی بس در مرکز مادر تخصصی پروش این ماهی که در جنوب ایران است و به تمامی شهرهای ایران پخش می نماید، تعیین می شود. خرید این ماهی روزانه به صورت عمده و به شکل حضوری و آنلاین قابل انجام است.

ماهی سی بس و نوع آسیایی آن با نام باراموندی یکی از خوشمزه ترین ماهی است که به افراد بزرگسال و کودکانی که از خوردن ماهی امتناع می کنند پیشنهاد می شود. این ماهی بسیار پایدار است زیرا در محیطی سالم و تمیز پرورش می یابد. سی باس مملو از اسیدهای امگا ۳ و سایر مواد مغذی متعدد است که آن را به یک غذای کامل برای افرادی که می خواهند سیستم ایمنی خود را تقویت کنند تبدیل می کند.

ماهی سی بس

بهترین روش پخت ماهی سی باس

ماهی سی بس یکی از معدود ماهی هایی است که به ساده ترین روش ها اگر پخت شود طعم آن بسیار خوشمزه است. در زیر یک روش پخت عالی آن برای شما عزیزان آروده شده است امیدواریم که از خوردن آن لذت ببرید.

۱- ایتدا نحوه تهیه سس این غذا را یاد بگیریم، روغن زیتون را با پوست لیمو  و آب آن، کیپر (لگچی)، خردل، مقداری ادویه (فلفل سیاه نمک)و ۱ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. 

۲-فر را روشن نموده و دمای ۲۲۰C/200C گرم کنید. به مدت ۱۰ دقیقه

۳- روی سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید و ماهی سی بس را به سمت بالا به سمت بالا قرار دهید.

۴- پوست را با روغن مالیده و مقداری نمک ورقه ای بپاشید.

۵- به مدت ۷ دقیقه یا تا زمانی که گوشت تغیرر شکل دهد، می توانید با چاقو پخت آ ن را چک کنید

۶- ماهی های سی باس را در یک ظرف قرار دهید و با قاشق روی  آن سس بریزید و در صورت تمایل با برگ های جعفری اضافی بپاشید.

ماهی سی بس

سایز بندی ماهی بارموندی

ماهی سی بس

ماهی بارموندی که قبلاً گفته شد همان ماهی سی باس است که پس از ریختن بچه ماهی سی بس در قفسهای پروش آن، این ماهی شروع به رشد می نماید. ماهی سی باس براساس کابردش در مصرف آن، در زمان های مختلف و سایز مشخص صید می شود. سایزهای ۴۰۰ تا ۶۰۰ یا سایز ۶۰۰ تا ۸۰۰ گرمی این ماهی برای استفاده در رستوران استفاده می گردد. سایز بالای یک کیلوگرم تا دو کیلو گرم ماهی سی بس برای عرضه در بازارهای ماهی صید می شود. البته تمامی سایزهای اشاره شده بازار بسیار باارزشی در صادرات دارند. زیرا ماهی سی باس یکی از بهترین ماهی های شناخته شده در دنیا است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که به غیر از نزاد بارموندی، نژادهای مختلفی از ماهی سی باس وجود دارد و قیمت بچه ماهی سی باس برخی از آنها بسیار ارزان است و برخی از پرورش دهنده ها اقدام به عرضه آن می نمایند که در مقایسه با نوع بارموندی طعم پایین تری دارند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما