Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 34 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید ماهی کپور طلایی آمور سرگنده بیگ هد سفید- در مرکز خرید و فروش عمده و آنلاین - شایلی فیش

خرید ماهی کپور طلایی آمور سرگنده بیگ هد سفید- در مرکز خرید و فروش عمده و آنلاین

قمیت خرید ماهی کپور معمولی طلایی

قیمت خرید ماهی کپور معمولی طلایی که از ماهی های پرورشی است همواره در محل تولید و تکثیر آن ارزان تر است. پرورش این ماهی در اهواز بدلیل در اختیار داشتن آب و استخرهای خاکی روزانه هزاران تن از ماهی کپور در بازار عرضه می شود. ماهی کپور تازه از لحظه ثبت درخواست مشتری تا صید و بارگیری کمتر از نصف روز انجام می گردد لذا ماهی کپور با کیفیت عالی در اوزان مناسب ۱ و ۲ تا ۴ کیلو و بالاتر بدست مشتری می رسد.

ماهی کپور معمولی بدلیل نوع گوشت و نوع تغذیه آن برای سلامت بدن بسیار مفید است در زیر برخي از خواص آن آورده شده است

۱- ماهی کپور به بهبود سلامت قلب  و به کاهش احتمال سکته قلبی کمک می کند.

۲-  حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است که به عنوان یک عامل ضد التهابی عمل می کند.

۳- حاوی مقدار زیادی روی است که به بهبود سیستم ایمنی کمک می کند.

۴-  همچنین حاوی فسفر است که برای بهبود استخوان ها و دندان ها مفید است.

۵- بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی در ماهی کپور یافت می شود که به درمان بیماری های مزمن کمک می کند.

خرید ماهی کپور

بازار اصلی ماهی سرگنده و ماهی قزل آزاد

ماهی سرگنده که با نام بیگ هد نیز شناخته می شود و همچنین ماهی کپور نقره ای که با نام های فیتوفاگ یا قزل آزاد نیز معرفی می شود، این ماهی ها از خانواده کپور ماهی ها است. قیمت خرید ماهی کپور بیگهد و کپور نقره ای معمولا در رده ماهی های ارزان است. شرکت شایلی فیش سالانه بیش از ۲۰۰ هزار تن از این ماهی پرورش می دهد و به بازار ماهی تهران ارسال می نماید.
ماهی سرگنده و کپور نقره ای بسیار خوشمزه و گوشت آنها دارای لطافت خاصی است. این ماهی ها بدلیل نوع تغذیه که غذای اصلی آنها پلانکتون ها است بسیار آنها را خوشمزه کرده است. این ماهی بدلیل نوع رژیم غذایی، برای تولید کنندگان ازران و با هزينه کم به سایز بزرگ تبدیل می شود لذا در بازار اصلی خرید و فروش ماهی بیگ هد و گپور نقره ای قیمت آن در رده ماهی ارزان است.
خرید ماهی کپور

قیمت ماهی آمور سفید سال ۱۴۰۰

خرید ماهی کپور
قیمت خرید ماهی کپور در سال ۱۴۰۰ از جمله ماهی آمور  در بازارهای مختلف عرضه ماهی خوشبختانه دچار تغییرات خاصی نشده است و این ماهی بدلیل طعم خوشمزه و گوشت عالی آن به صورت عمده در بازارهای تهران و سایر شهرها توزیع می گردد.
ماهی آمور و ماهی سفید از خانواده کپور ماهی ها هستند به همین دلیل بسیار زیاد از لحاظ طعم، اندازه، شکل و سایر مشخصات به یکدیگر شبیه هستند. ماهی سفید در دریای خزر و برخی از رودخانه ها به صورت وحشی رشد می نماید و لی ماهی آمور سفید به صورت پرورشی و در حوضچه های مخصوص رشد می یابد. گزارشهای علمی اخیر نشان مي دهد بدلیل آلودگی های نفتی و سایر آلایندهای دریای خزر گوشت ماهی ها از جمله ماهی سفید مناسب نیست و پیشنهاد به خرید ماهی کپور آمور می شود.
ماهی آمور سفید حاوی ویتامین های زیادی از گروه A، E، B و C می باشد. همچنین حاوی پتاسیم، کلسیم، فسفر، سدیم و اسیدهای چرب امگا ۶ است. آمور سفید حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بر سیستم قلبی عروقی تأثیر مثبت می گذارد و از ایجاد آسیب های مختلف مغز جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما