Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید فروش و قیمت گذاری ماهی سفید تازه شمال WHITE CARP - شایلی فیش

خرید فروش و قیمت گذاری ماهی سفید تازه شمال WHITE CARP

خرید فروش و قیمت گذاری ماهی سفید تازه شمال WHITE CARP

خرید فروش و قیمت گذاری ماهی سفید تازه شمال WHITE CARP در مرکز اصلی تولید و پرورش آن و به صورت روزانه، بهترین و با کیفیت ترین ماهی سفید در حال انجام است. ماهی ها صید شده در اوزان ۱ و ۲ کیلو دسته بندی می شوند و پس از استعلام قیمت توسط مشتری و تأیید تازه گی آن به مقصد ارسال می شود.

امروزه بهترین و سریع ترین روش در خرید و اخذ قیمت ماهی سفید، به شیوره آنلاین و اینترتی است، تجربه شرکت شایلی فیش نشان می دهد اکثر مشتریان از  قبیل خریداران عمده و خریدارن خانگی ماهی، پس از استعلام قیمت ماهی سفید و تأیید آن، اقدام به تهیه نموده اند و هزینه های اضافی مانند رفت  و آمد به محل کاسته شده است.

قیمت ماهی سفید

استعلام قیمت ماهی سفید WHITE CARP

قیمت ماهی سفید

استعلام قیمت ماهی سفید WHITE CARP یکی از مهترین و اساس ترین دغدغه های بازرگانان و بازاریان ماهی است. قمت ماهی سفید در بازار تهران و بازار شمال در برخی موارد متفاوت است و دلیل آن است که در واسطه ها نرخ ماهی را تغییر داده اند. شاید این مشکل در اغلب ماهی ها نیز است ولی در ماهی پرورشی همانند کپور سفید، فیتوفاگ، بیگ هد (سرگنده) و کپور طلایی نباید دیده شود، زیرا محل پروش ماهی کاملا مشخص است و نرخ خرید ماهی سفید نیز ظاهرا به راحتی می توان استعلام نمود، ولی بدلیل خرید عمده ماهی سفید و بقیه گونه های ماهی توسط دلالان، تعیین کننده نرخ ماهی، دلال می گردد.  این مشکل در ماهی های زنده نوع کپور و حتی قزل آلا دیده می شود. خریدارن بازار و تاچران باید در هنگام خرید و فروش ماهی سفید نسبت به بررسی فروشنده و استعلام هزینه ماهی سفید از مراکز معتبر همواره بادقت باشند.

 

تفاوت ماهی سفید و ماهی کپور آمور پرورشی چیست؟

 

قیمت ماهی سفید

تفاوت ماهی سفید و ماهی کپور آمور پرورشی چیست؟ و آیا قیمت ماهی سفید با ماهی کپور آمور متفاوت است؟ آیا طعم و مزه ماهی آمور همانند ماهی سفید دریایی است؟

ماهی سفید یک ماهی آب شور است و معمولاً در شمال ایران و در دریای خزر صید می شود و همچنین با استفاده از بستر آب دریا نیز پروش داده می شود. ماهی کپور آمور یک ماهی آب شیرین است و در اکثر نقاط ایران الخصوص اهواز و آبادان پرورش داده می شود. ماهی سفید با ماهی آمور در ظاهر تفاوت هایی دارند به عنوان مثال در بالای سر ماهی سفید برجستگی هایی وجود دارد و همچنین تا حدودی نیز در طعم متفاوت هسنتد ولی به جرأت می توان گفت هر ۲ ماهی شبیه هم هستند. در فصولی که ماهی سفید در بازار نباشد ماهی آمور جایگیزین آن می شود.

قیمت ماهی سفید دریایی اصلی از ماهی آمور بیشتر است. سایز ماهی سفید موجود در بازار تا ۲ کیلوگرم است ولی ماهی آمور پرورشی بالای ۳ کیلو هم می توان آن را پرورش داد. مراکز خرید و فروش ماهی سفید همواره اقدام به عرضه هر ۲ ماهی سفید و آمور با توجه به درخواست مشتری می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما