Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
ماهی حلوا در مرکز پخش به قیمت عمده به صورت تازه از شهر جنوب - شایلی فیش

ماهی حلوا در مرکز پخش به قیمت عمده به صورت تازه از شهر جنوب

ماهی حلوا در مرکز پخش به قیمت عمده

ماهی حلوا در مرکز پخش به قیمت عمده از محل صید اصلی آن خلیج فارس که از شهرهای بندری قشم کیش چابهار هرمزگان همه روزه و تازه تهیه می شود و با بهترین نوع بسته بندی در وزنهای مختلف به تمامی نقاط کشور ارسال می گردد.

ماهی حلوا سفید و ماهی حلوا سیاه (یا همان زبیدی ) به دلیل داشتن گوشت سفید و عطر و طعم خوشمزه و همچنین نداشتن خار باعث شده است این ماهی به یکی از محبوب ترین ماهی ها در هند و آسیای جنوب شرقی و همچنین حوزه خلیج فارس تبدیل شود که شرکت شایلی فیش همواره بدلیل این حجم تقاضای بین المللی، بخشی از محصول را به سایر کشورها صادر می نماید.

ماهی حلوا سفید منبع غنی از ویتامین A ، ویتامین D ، ویتامین B12 ، کلسیم ، فسفر ، آهن ، پروتئین بالا ، چربی کم ، ید و بسیاری دیگر است. با توجه به تمام این ارزش های تغذیه ای می توان گفت ماهی حلوا فواید سلامتی خوبی برای بدن ما دارد.

قیمت ماهی حلوا

بزرگترین مرکز توزیع زبیدی به قیمت عمده

قیمت ماهی حلوا

بزرگترین مرکز توزیع ماهی زبیدی به قیمت عمده در جنوب ایران در شرکت شایلی فیش در حال انجام است. شرکت ما با داشتن ناوگان دریایی مجهز اقدام به صید ماهی نموده و به صورت تازه به سایر شهرهای ایران ارسال می نماید

ماهی زیبدی که در واقع همان ماهی حلوا است که در گویش عربی به این صورت خوانده می شود. این ماهی در برخی از نقاط ایرن پرورش داده می شود در شهرهای اهواز و خرمشهر و همچنی در جنوب استان سیستان در حال انجام است.

ماهی حلوا سفید و سیاه دریایی بسیار پرخاصیت می باشد ولی ذکر این نکته حائز اهمیت است که خیلی مهم است که فقط به قیمت ماهی حلوا توجه نشود بلکه به محل صید آن و همچنین شرکت های واسطه و  یا دلالانی که ماهی از آن خرید می شود زیرا ماهی ها می بایست تازه باشند و از همه مهتر برخی از نقاط دریا آبها آلوده هستند و ماهی آن نقاط دارای چیوه فراوان هستند که بسیار برای بدن مضر است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما