Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت عمده میگو پرورشی منجمد با پوست تازه بندرعباس و بوشهر در تهران - شایلی فیش

قیمت عمده میگو پرورشی منجمد با پوست تازه بندرعباس و بوشهر در تهران

قیمت عمده میگو پرورشی منجمد با پوست

قیمت عمده میگو پرورشی منجمد با پوست تازه بندرعباس و بوشهر در تهران از طریق نمایندگی های این محصول روزانه با کیفیت عالی و به صورت دسته بندی شده در اوزان مشخص قابل خرید است.

میگوهای ایرانی که زادگاه اصلی آنها در جنوب ایران و در دریای عمان و خلیح فارس است و در شهرهای بندری مانند دیلم گناوه بوشهر قشم بندرعباس هندیجان و چند شهر دیگر صید می شوند. به همین دلیل قیمت عمده میگو در این شهرها که از مراکز اصلی توزیع میگو می باشند باعث یک تجارت موفق برای فروشندگان میگو در شهرهای تهران قم مشهد اصفهان و سایر شهرهای دیگر ایران شده است

قیمت عمده میگو

آیا بهتر است که میگو پوست کنده یا میگو با پوست بخوریم؟

قیمت عمده میگو

آیا بهتر است که میگو پوست کنده یا میگو با پوست بخوریم؟ خیلی ها از مصرف کنندگان و خریداران میگو این سوال را دارند. میگو با پوست پس از صید به روش های مختلف تبدیل به محصوالات مختلف می شود یکی از آنها میگو پوست کنده است. در واقع میگو پوست کنده می تواند میگویی باشد که فقط میگو بی سر و یا میگویی که پوست آن کاملا کنده شده است.

میگو بدون سر قابلیت نگهداری نزدیک به میگو با پوست دارد و همچنین وزن آن نیز کمتر است و در هنگام منحمد شدن گوشت میگو خشک نمی شود. در حالی میگو بی پوست و منجمد در صورتی که در بسته های مخصوص که کاملا هوای آن گرفته نشود، دارای عمر کوتاهی و امکان فساد آن وجود دارد.

در هنگام سفارش میگو بدون پوست از سالم بودن میگو و عدم فساد آن اطمینان داشته باشید. در برخی از مراکز فروش میگو قیمت عمده میگو و حتی قیمت فروش خانگی آن بسیار کمتر از نرخ بازار آن است، که همواره خریداران محترم می بایست بسیار با دقت باشند.

خرید عمده میگو ریز

قیمت عمده میگو

خرید عمده میگو ریز در بنادر چابهار بوشهر و بندرعباس و آبادان که از مراکز معتبر میگو هستند و همه روزه میگو تازه پس از صید، میگو ریز از سایر سایزهای میگو جدا می شود و پس از قیمت گذاری و براساس درخواست مشتری عرضه می شود.

میگو ریز که معمولا در سایزهای ۱۰۰ یا ۱۱۰ که در واقع در هر یک کیلو میگو تعداد ۱۱۰ عدد میگو وحود داشته باشد اطلاق می گردد. یکی از محصولاتی که از میگو خشک تولید می شود میگو خشک است که پس از فرآوری میگو، آن را خشک می نمایند که در آجیل فروشی ها بسیار طرفدار دارد. میگو خشک همان خواص میگو را دارد و با روش به روش تهیه آن بوی میگو نیز تقریبا به مشام نمی رسد و یکی از خوراکیهای کودکانی میتواند باشد که میگو مصرف نمی نمایند. در هنگام سفارش میگو ریز بهتر است به صورت عمده نسبت به سفارش آن اقدام نمایید زیرا قیمت عمده میگو ریز خیلی خیلی دارای صرفه اقتصادی است.

البته ذکر این نکته قابل تأمل است که میگو باید از مراکز معتبر خریداری شود زیرا برخی از سودجویان میگوهای فاسد را تبدیل به میگو خشک می نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما