Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 35 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت خرید ماهی فیتوفاگ پرورشی - شایلی فیش

قیمت خرید ماهی فیتوفاگ پرورشی

ماهی فیتوفاگ یا کپور نقره ای از دسته کپور ماهیان است که محل اصلی رشد این ماهی ها در رودخانه آمور است اما در حوذه دریای خزر و نقاط دیگر ایران قابل پرورش است.ماهی های فیتوفاگ زمانی که درجه آب ۲۱_۲۳ درجه سانتی گراد و رودخانه در حال سیل و گل آلودگی باشد به صورت دسته جمعی شروع به تخم ریزی میکنند.

قیمت انواع ماهی کپور فیتوفاگ در ایران باتوجه به مواد معدنی که دارند در مقایسه با دیگر ماهی ها بالاتر است اما به دلیل نوسان قیمت در بازار نمی توان قیمت مشخصی برای ماهی فیتوفاگ پرورشی تعیین کرد، برای دریافت قیمت انواع ماهی کپور عمده تازه در سال ۱۴۰۰ می توان به سایت های موجود در اینترنت رجوع کنید و حدود قیمت ماهی کپور (فیتوفاگ) را بدست بیاورید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت مجموعه ما محصولات متنوع را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید.

 

 

قیمت خرید ماهی فیتوفاگ پرورشی

ارزش غذایی ماهی فیتوفاگ چیست؟

ماهی های فیتوفاگ نسبت به دیگر ماهی ها از ارزش غذایی بالایی برخوردارند . این ماهی ها به خاطر روغن امگا ۳ و کلسترولی که دارند خطر بیماری های قلبی را کاهش داده و از اشباع شدن چربی های مضر جلوگیری میکنند.

مصرف مداوم از این نوع ماهی به دلیل چربی های مفیدی که دارد از افسردگی واسترس جلوگیری میکند و تحقیقات نشان داده روغن موجود در این ماهی باعث احساس شادی در فرد شده و نقش مهمی در سلامت جسمی و روحی فرد دارد.

یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان چشم های اوست مراقبت از چشم ها از اهمیت بالایی برخوردار است  یک نوع اسید چرب غیر اشباع است که برای بینایی و رشد غشاء چشم بسیار مفید است و ماهی فیتوفاگ منبع مهمی از اینDHA

اسید چرب است که مصرف مداوم آن ضامن چشم افراد خواهد شد.

سفارش بسیار متخصصین تغذیه بر استفاده ماهی تا حدودی نیاز بدن به امگا۳ موجود در ماهی را تعیین می کند ولی این که ترکیبات مفید موجود در ماهی به چه صورت می تواند در افزایش دادن سلامتی و تقویت اعضای بدن تاثیر گذار باشد مبحثی عظیم و گسترده است.

 

مزه دار کردن ماهی چیست ؟

شیوه ای است که توسط آن برای از بین بردن بوی زخم و البته بد غذا زمان طبخ و طعم دار کردن آن تلاش می کنند. اصولا غذا هایی مثل ماهی، گوشت، مرغ یا حتی بعضی از سبزیجات قبل از طبخ نیاز به مزه دار شدن دارند.این عمل علاوه بر اینکه  بوی زخم و خامی غذا را از بین می برد، طعم و مزه ای خوبی به آن خواهد داد.

 

شیوه های مزه دار کردن ماهی جنوب را نام ببرید:

یکی از اصلی ترین شیوه هایی که جهت مزه دار کردن ماهی های جنوب استفاده می شود؛ خواباندن آن در یک ماده پودری متشکل از پودر زردچوبه، پودر سیر، نمک و فلفل سیاه و به همراه آرد سفید می باشد.

 

 

 

ارزش غذایی ماهی فیتوفاگ چیست؟

 

 

سفارش عمده ماهی فیتوفاگ پرورشی قیمت مناسب

مجموعه شایلی فیش مرکز خرید ماهی فیتوفاگ پرورشی در وزن های مختلف است و  تا به امروز موفق بوده است که ماهی های تازه و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند و تمام متقاضیان می توانند با ورود به سایت مجموعه و پر کردن فرم های سفارش اقدام به خرید اینترنتی کنند و بدون اینکه اوقات خود را صرف ترافیک و مشکلات شهری کرده بدون نیاز به خرید حضوری و حذف واسطه نیاز خود و خانواده شان را تامین کنند و توجه داشته باشید که این مجموعه مزایای شگفت انگیزی برای مشتریانی که خرید عمده داشته باشند را در نظر گرفته است .

با خرید ماهی فیتوفاگ پرورشی به صورت فله ای می توانید از تخفیف خوبی بهره مند شوید و خرید خود را انجام دهید. شما می توانید این محصول را از طریق سایت ما خریداری نمایید و از خرید خود مطمئن باشید.

لازم به ذکر است که محصولات شایلی فیش با کیفیت و دارای بسته بندی کاملا بهداشتی و قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه می گردد. همچنین برای تمام تولیدکنندگان مشهود است که اگر محصولی با کیفیت عرضه کنند مطمئنا می توانند مشتریان خود را به شکل مادام العمر حفظ نمایند.

 

سفارش عمده ماهی فیتوفاگ پرورشی قیمت مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما