Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 27 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عمده فروشی ماهی سی باس جنوب بازار تهران - شایلی فیش

عمده فروشی ماهی سی باس جنوب بازار تهران

ماهی سی باس آسیایی از جمله ماهی کشور های آسیای جنوب شرقی می باشد و از پر طرفدار ترین و گرانترین ماهی ها در کشور های استرالیا، تایلند و مالزی می باشد. این ماهی ها در دریای عمان و خلیج فارس به خصوص سواحل جنوب شرقی ایران موجود می باشد. از ماهی های سی باس به عنوان مهم ترین منبع انرژی و مواد معدنی یاد می شود و داری ویتامین های “ب” ، پروتوئین، فسفر، آهن و پتاسیم می باشند.

ماهی سی باس جنوب یکی از بهترین ماهی های پرورش داده در جنوب کشور می باشد. عمده فروشی ماهی سی باس جنوب، در بازار تهران، این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد تا شما، به راحتی بتوانید محصول مورد نظر را به صورت کلی، بدون واسطه خریداری نمایید و از خرید خود لذت ببرید.

مجموعه غذایی شایلی فیش قیمتی برای متقاضیان ارائه می دهد که از قیمت عمده ماهی سی باس آسیایی درجنوب تهران بسیار به صرفه تر می باشد و همچنان ماهی های تازه و آماده پخت در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

عمده فروشی ماهی سی باس جنوب بازار تهران

روش تکثیر ماهی سی باس جنوب

ماهی سی باس از ماهی های گونه آسیایی می باشد که در ایران قابل پرورش می باشد و علاوه بر رشد سریع و توانایی سازگاری بالا با شرایط محیط، می تواند بازار خوبی برای کشور داشته باشد. جزیره قشم یکی از بزرگترین و پر ظرفیت ترین پرورش این ماهی را به خود اختصاص داده است. این ماهی در آب های شیرین، لبه شور، نهرها، آب جاری زندگی می کند و بیشتر تغذیه آن از سخت پوستان و سایر ماهی ها می باشد.

 

این ماهی برای پرورش و تکثیر به سمت آب های شیرین می رود، زیرا اگر تخم های ماهی در این مکان قرار نگیرند، احتمال باروری و تکامل جنین وجود ندارد. به طور کلی تکامل و پروش سی باس در آب های شیرین شور انجام می شود. معمولا پرورش و تکثیر ماهی سی باس در قفسه های شناور و ثابت انجام می شود.

 

این ماهی برای تولید مثل ابتدا باید به آب شور منتقل شود تا مرحله بلوغ در این محیط کامل شود. سپس پس از قرار گرفتن در محیط مناسب شروع به تخم ریزی می کند. معمولا تکثیر این ماهی از روش لقاح خارجی می باشد. پس از جفت گیری، لقاح روی سطح آب شناور می شود که روی آب را با توری می پوشانند که نتواند از آب خارج شود.

 

بعد به کمک یک توری بسیار ریز، این لقاح ها را به محیطی با دمای ۲۵ تا ۳۰ درجه منتقل می کنند معمولا ۱۵ تا ۱۷ ساعت طول می کشد که لقاح تبدیل به جنین شود. در کشور های آسیایی بیشتر پرورش سی باس در استخر های خاکی می باشد یعنی آزاد است و ماهی تیلاپیا اصلی ترین تغذیه سی باس می باشد.

 

همچنین صید ماهی در قفس راحت تر می باشد. پس از برداشت ماهی را در پودر یخ قرار می دهند که کیفیت آن حفظ شود. سپس به صورت بسته بندی یا شکم پر برای فروش عرضه می شود.

 

 

روش تکثیر ماهی سی باس جنوب

 

مرکز تولید ماهی سی باس جنوب

بازار ماهی جنوب با توجه به کیفیت بالای ماهی، در داخل و خارج از کشور رونق بسیار خوبی دارد. مرکز تولید ماهی سی باس جنوب، این ماهی را در بهترین مکان و تغذیه، پرورش می دهد و مصرف کنندگان گرامی به راحتی می توانند آن را تهیه نمایند. همچنین برای تهیه ماهی سی باس، می توانید با شماره های زیر، تماس حاصل فرمایید. علاوه بر ماهی سی باس، ماهی سالمون نیز از طرفداران زیادی برخوردار است و به دلیل طعم بی نظیرش مشتریان زیادی تمایل به مصرف آن دارد. مرکز پرورش و عرضه ماهی سالمون در شرکت شایلی فیش صورت می گیرد. ماهی سالمون در ایران در واقع نژادی از نوع نروژی آن است که بومی سازی شده است. همچنین طعم و مزه ماهی سالمون ایرانی شباهت بسیار زیادی به نوع خارجی آن دارد. قیمت خرید و فروش ماهی سالمون در سال ۱۴۰۰ براساس نوع ماهی، نولید داخل یا وارداتی بودن متفاوت است. در مرکز خرید و فروش ماهی سالمون به نسبت بازارهای دیگر، قیمت آن به واقعیت نزدیک تر است و همچنین ماهی تازه به مشتریان گرامی ارائه می شود. بنابراین روزانه ماهی سالمون در این مرکز  به صورت عمده در سراسر کشور عرضه می شود.

مجموعه شایلی فیش پخش و عرضه ی ماهی سی باس به ‌صورت عمده و خرده فروشی به سراسر کشور را انجام می دهد و همه روزه در حال تولید و عرضه این محصول به مشتریان است و تمام متقاضیان این محصول می توانند از طریق راه های ارتباطی و فرم های سفارش با مجموعه تماس حاصل فرمایند و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ثبت کنند.

 

 

مرکز تولید ماهی سی باس جنوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما