Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 31 in /home/iranmahi/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بزرگترین تولیدی ماهی کپور بیگ هد - شایلی فیش

بزرگترین تولیدی ماهی کپور بیگ هد

ماهی کپور سرگنده یا بیگ هد دراوایل دهه ۱۹۷۰ در چین (بزرگ ترین تولید کننده آن) به ایالات جنوبی آمریکا معرفی شد.این ماهی ها به کپور سر گنده معروف هستند چرا که سری بسیار بزرگ و چشمان از حدقه بیرون زده و نگاهی رو به پایین برخوردار است. ماهی بیگ هد در روخانه های بزرگ رشد می کنند و در آب های راکد یا رودخانه های کوچک تخم ریزی نمی کنند اما دست انسان با تزریق هورمون های خاص آن ها را وادار به تخم گذاری در استخر ها می کند. اندازه بازاری ماهی کپور بیگ هد معمولا ۲/۷ تا ۵/۴ کیلو گرم می باشد اگر از این مقدار کوچک تر یا بزرگ تر باشد در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

ماهی کپور بیگ هد در سایزهای مختلف ۸۰۰ تا ۳ کیلوگرم در کشورمان با شرایط بسیار خوب در حال تولید می باشد. این نوع ماهی ها در بسیاری از کشورها طرفداران ویژه ای دارد. بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در کشور ما در استان خوزستان دایر بوده که سالیانه مقادیری زیادی از این نوع ماهی و انواع ماهیان گرمابی دیگر را به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کند. همچنین این ماهی ها به صورت منجمد در بسته بندی های کاملا استاندارد قابل ارائه می باشد. مجموعه شایلی فیش یکی از مراکز معتبر فروش ویژه ماهی کپور بیگ هد در ایران است که همه روزه در حال توسعه می باشد.

 

 

بزرگترین تولیدی ماهی کپور بیگ هد

 

خواص ماهی کپور بیگ هد چیست؟

منظور از ماهی بیگ هد چیست و چه معنایی دارد؟ همانطور که می دانید انواع مختلفی از ماهی در ایران پرورش داده می شود. ماهیان به طور کلی به دو دسته گرمابی و سردآبی تقسیم می شوند. ماهیان گرمابی شامل کپور طلایی، کپور نقره ای، بیگ هد می باشند.

 

بیگ هد از کلمه انگلیسی گرفته شده است. بیگ به معنی بزرگ و هد هم به معنی سر می باشد. این ماهی به دلیل اینکه دارای سری بزرگ است به این نام خوانده شده است. ماهی بیگهد نیز مانند سایر ماهیان دارای ارزش غذایی فوق العاده ای است.

 

این ماهی دارای طبعی گرم است بنابراین برای افرادی که دارای طبع سرد هستند بسیار مناسب می باشد. ماهی بیگهد دارای خواص فراوانی است از جمله اینکه سرشار از پروتئین هستند. اسیدهای چرب امگا ۳ این ماهی نیز بسیار زیاد است.

 

همچنین سرشار از عناصر معدنی و انواع ویتامین های می باشد. درضمن رنگ گوشت این ماهی سفید و بسیار خوشمزه است. لازم به ذکر است ماهی بیگ هد شمال یکی از پرطرفدارترین نوع ماهی از میان انواع گوناگون ماهی می باشد.

 

 

خواص ماهی کپور بیگ هد چیست؟

قیمت امروز ماهی کپور بیگ هد

تولید ماهی پرورشی در کشورمان بسیار مناسب بوده و در چند استان کشور در این زمینه فعالیت گسترده دارند. ماهی بیگ هد از خانواده کپور ماهیان است و طرفداران زیادی دارد. چراکه این ماهی علاوه بر این که در شهرهای شمالی ایران تولید و پرورش می شود در برخی از استانها مانند لرستان نیز در این زمینه فعالیت گسترده دارد.

 

همچنین یکی دیگر از شهرهای ایران که به تولید این ماهی پرورشی پرداخته و بازار بسیار خوبی برای کشور عراق نیز ایجاد کرده شهر اهواز و شهرهای اطراف آن می باشد. در استان خوزستان مزرعه پرورش ماهی زیادی وجود دارد که توانسته بازار عراق را به خود اختصاص دهد.

 

ماهی بیگ هد از ماهیان گرمابی است و دمای آب بین ۱۷ تا ۲۵ درجه برای رشد و پرورش این ماهی بسیار عالی است. این روزها به دلیل نوساتی که در قیمت خوراک ماهی وجود دارد سبب شده تا قیمت ماهی از نرخ ثابتی برخوردار نباشد. قیمت این ماهی به دلیل ویروس کرونا دچار تغییراتی شده است اما جدیدا مسیر صعودی خود را طی می کند.

مجموعه غذایی شایلی فیش  در تلاش است که تولید و عرضه انواع ماهی کپور بیگ هد را در سراسر کشور بالا ببرد و پاسخگوی به موقعی برای نیاز جوامع باشد. مراکز تولید ماهی بسیاری در سراسر کشور وجود دارد اما مرغوبیت و تازگی مجموعه غذایی شایلی فیش به مراتب بسیار بالاتر از دیگر مراکز است و مشتریان با اطمینان کافی می توانند خرید مناسبی داشته باشند برای ثبت سفارش تنها کافی است که از طریق فرم های فروش و راه های اتباطی با مجموعه تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان محصول خود را تامین کنید.

برای اطلاع از قیمت انواع ماهی کپور عمده تازه در سال ۱۴۰۰ کلیک کنید.

 

 

قیمت امروز ماهی کپور بیگ هد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما